• 14.07.2025 05:01

Грандіозний для Львова проект може стати грандіозним факапом у велоінфраструктурі

Грандіозний для Львова проект може стати грандіозним факапом у велоінфраструктурі

Свіжі візуалізації, що опублікувала ЛМР разом з новиною про надання Францією гранту на першу чергу проекту реконструкції вул. Миколайчука (зазначимо: це добрий проект), виглядають деталізовано і все вказує на те, що вони відображають проектні рішення, оскільки проект робить та ж організація, що робила візуалки.

Про це пише ЛАВ.

Що не так?

В проекті велосипедні доріжки замість відокремлених (там місця стільки що можна злітну смугу вмістити) знову плануються на тротуарі. Це погано з точки зору безпеки та зручності велоруху. Пішоходи підуть велодоріжкою (ненавмисне), велосипедисти їм будуть сигналити (неприємно) або їх збиватимуть (якщо раптово вийдуть під колеса). 

Як треба? 

Оптимально: відокремлена двостороння велодоріжка

Гірше, але допустимо (коли на оптимальний варіант нема місця): приєднана до тротуару двостороння велодоріжка

Ще гірше: відокремлена одностороння велодоріжка, або приєднана до тротуару одностороння велоріжка, або незахищені велосмуги

Геть погано: спільна зона вело-пішо 

На Миколайчука місця на кілька футбольних полів, отже який сенс не зробити оптимально? З єдиною профільною ГО ніхто не комунікував з цього приводу. Чекаємо на роз’яснення від ЛМР.

На останньому фото: приклад зі Львова як мало би бути.