Грандіозний для Львова проект може стати грандіозним факапом у велоінфраструктурі
Свіжі візуалізації, що опублікувала ЛМР разом з новиною про надання Францією гранту на першу чергу проекту реконструкції вул. Миколайчука (зазначимо: це добрий проект), виглядають деталізовано і все вказує на те, що вони відображають проектні рішення, оскільки проект робить та ж організація, що робила візуалки.
Про це пише ЛАВ.
Що не так?
В проекті велосипедні доріжки замість відокремлених (там місця стільки що можна злітну смугу вмістити) знову плануються на тротуарі. Це погано з точки зору безпеки та зручності велоруху. Пішоходи підуть велодоріжкою (ненавмисне), велосипедисти їм будуть сигналити (неприємно) або їх збиватимуть (якщо раптово вийдуть під колеса).
Як треба?
Оптимально: відокремлена двостороння велодоріжка
Гірше, але допустимо (коли на оптимальний варіант нема місця): приєднана до тротуару двостороння велодоріжка
Ще гірше: відокремлена одностороння велодоріжка, або приєднана до тротуару одностороння велоріжка, або незахищені велосмуги
Геть погано: спільна зона вело-пішо
На Миколайчука місця на кілька футбольних полів, отже який сенс не зробити оптимально? З єдиною профільною ГО ніхто не комунікував з цього приводу. Чекаємо на роз’яснення від ЛМР.
На останньому фото: приклад зі Львова як мало би бути.