У Львові виявили занедбаний Maybach 62S 2006 року випуску на дніпропетровських номерах – один з 492 екземплярів найдовшої та найдорожчої модифікації німецького ультра-люксу.
Про знахідку повідомив сайт “ТопЖир”, а стан автомобіля красномовно свідчить: це не тимчасова зупинка експлуатації, а багаторічне забуття машини вартістю у півмільйона доларів на момент покупки.

Опублікована ціна – $120 000. Для контексту: Maybach 62S на аукціонах Classic.com продаються від $80 000 до $345 000 залежно від стану.
Львівський екземпляр з 58 000 км пробігу та очевидними проблемами пневмопідвіски потрапляє у середній сегмент цього діапазону – не занадто дешево, але й не презентабельна машина.
Занедбаний Maybach на фото помітно “присів” – класична ознака відмови пневматичної підвіски Airmatic Dual Control. Ця система є однією з найскладніших та найдорожчих у обслуговуванні серед усіх масових виробників.
Серце Maybach 62S – 6,0-літровий V12 біturbo M285 E60 LA від Mercedes-AMG потужністю 612 к.с. Це розширена та форсована версія базового 5,5-літрового M285, що розвивав 550 к.с. у стандартних 57/62.
Технічна специфікація двигуна:
Алюмінієвий блок з чавунними гільзами, кут розвалу 60°, три клапани на циліндр (два впускних, один випускний) та системою безпосереднього впорскування HFM-SFI третього покоління. Два турбокомпресори IHI VGS змінної геометрії створюють максимальний тиск наддуву 0,85 бар.
Крутний момент становить 1000 Нм при 2300-4000 об/хв – показник, який дозволяє 2 680-кілограмовому лімузину розганятися до 100 км/год за 4,5 секунди. Для порівняння: це швидше за Porsche 911 Carrera 997.1 тієї ж епохи.
Проблема довговічності: M285/M275 славиться хронічними проблемами з турбокомпресорами після 100-120 тисяч кілометрів. Характерна несправність – течі масла через зношування підшипників турбін, що призводить до сизого диму з вихлопу. Заміна турбін – €12-18 тисяч за комплект оригінальних запчастин.
Другий типовий дефект – відмова електромагнітних клапанів регулювання геометрії турбін. Симптоми: провали тяги на 2000-3000 об/хв, загоряння Check Engine з кодом P0299 (недостатній тиск наддуву).