• 14.10.2025 01:05

Львівводоканал відкрив новий безбар’єрний сервісний центр для маломобільних людей

Для кращого обслуговування маломобільних споживачів ЛМКП «Львівводоканал», відкрили новий сервісний центр на вул. Зеленій, 64.

Про це повідомляє Львівська міська рада.

Приміщення центру обладнали пандусом для людей на кріслі колісному та ознакували шрифтом Брайля для відвідувачів з вадами зору. Також до входу у центр постелили тактильну плитку, а всередині облаштували інклюзивну вбиральню та окремий куточок для дітей. Консультації тут надаватимуть три фахівці.

Сервісні центри нашого підприємства є за адресами вул. Зелена, 64 та вул. Хуторівка, 24. До прикладу, у 2023 році сервісний центр на вул. Зеленій, 64 надав консультації понад 70 тисячам споживачів. А з початку цього року уже понад 30 тисяч львів’ян звернулися сюди за консультаціями і допомогою. Новий інклюзивний сервісний центр для обслуговування маломобільних людей додатково відкрили за цією ж адресою – вул. Зелена, 64. Він розташований поруч із вже діючим, – пояснюють у ЛМКП «Львівводоканал».

Основні завдання сервісних центрів:

  • надання інформації споживачам щодо особових рахунків, стану оплати за водопостачання та водовідведення;
  • консультування щодо ремонту, повірки, реєстрації приладів обліку води;
  • зміна власників житлових приміщень, кількості зареєстрованих осіб;
  • видача довідок (роздруківок) про стан рахунку;
  • укладання договору з ЛМКП «Львівводоканал»;
  • виготовлення технічних умов і погодження робочих проєктів;
  • подання заяв щодо приєднання до мереж водопостачання та водовідведення;
  • замовлення хіміко-бактеріологічного аналізу води;
  • обмеження та відновлення водопостачання;
  • консультування щодо якості та тиску водопостачання.

Інклюзивний сервісний центр ЛМКП «Львівводоканал» працює з понеділка по четвер з 8:00 до 17:00 год, у п’ятницю. – з 8:00 до 16:00 год (без перерви на обід). Під час повітряної тривоги послуги не надають.

Окрім того, новий інклюзивний центр надаватиме послуги з консультування юридичних осіб.

На підприємстві нагадують, що низку послуг можна отримати також онлайн, через чат-бот «Львівводоканалу» vodokanal_lviv_bot (Telegram/Viber), або надіславши запит та необхідні документи на офіційну електронну скриньку: lvivvodokanal@ukr.net.